İddaa Garanti Kazanma Yöntemleri

Burada yazılanlar; küçük kupon yapanlar için değildir … Smiley ))

Ben bahis oynamaya iddaa dan daha önce başladım. İddaa çıkmadan yaklaşık 2-3 sene önceydi sanırım. O zamanlar, bahismerkezi.net, superbahis.com ve betandwin (bwin) gibi siteler vardı. Bu sitelerden en fazla bahis oranına sahip olan bahismerkezi.net idi. Ama sürekli oynadığınız için kaybetmeye mahkum olduğunuzu unutuyorsunuz. Hep içinizden bu defa olacak diyorsunuz. Oluyor oluyor ama sonraki kupon da elde olanlar da gidiyor.

İnternetteki bahis siteleri ile iddaa arasındaki farklar; iddaa nın oranları daha küçük, min maç sayısı diye saçma bi olay var. Daha önceden sadece futbol bahsi varken şimdi basketbol bahsi de eklenmiş sanırım. Ha bir de en önemli fark “canlı bahis”… Canlı bahiste oynamak gerçekten yürek istiyor. Bi düşünün mesela fenerbahçe – kasımpaşa maçını. Normalde bu maça en fazla fener için 1.3 oran verir. Ama Fenerbahçe oyun içinde şanssız bi gol yedi diyelim. Canlı bahiste bu oran 2-2.5 lere kadar yükselir. Ama risklidir tabiki. Yine de canlı bahsi severim.

Bu kadar yazdıktan sonra gelelim iddaa kesin kazanma yoluna. Yol belli. “SABIR”. Çoğu zaman kupon yaparken kendimize sahip olamayız. Ard arda kuponlar yaparız. Bir maçı 3-4 kuponda birden oynarız vs vs. Peki nasıl oynamalıyız.

Şimdi yazacağım oyun stilini uygulamak gerçekten sabır ve yürek isteyen bi olay. Çünkü her kaybedişinizde daha fazla miktarda para ile oynamak zorunda kalacaksınız. İsterseniz artık örneklerle yazalım..

1- Oynayacağınız kuponda 3-5 arasında maçlar olacak daha fazla değil.

2- Kuponunuzun max kat oranı 20 olacak (Kat artarsa gireceğimiz risk de artar)

3- Kuponlarımızı kendimiz oluşturmayacağız Smiley

Bu maddelerden belkide en garibi 3. madde değil mi. Kendimize kızmamak Smiley ve soğukkanlılığımızı korumak için en iyi yol bu. Başkasının kuponuna oynamak her zaman en iyisidir.

Kendimize oynama başına bi kazanç belirleyip oyunumuza başlayacağız…

(Akşama Yazıya Devam ederim)

Akşam devam ederim demiştim ama 13 gün geçmiş…=)

Diyelimki kupon başına 10 tl kazanmak istiyorsunuz. Hergün 1 kupon yapıyorsanız eğer ayda 300 tl para kazanacağınız anlamına gelir..

1. Yaptığınız kupon tutmadı diyelim. 2. kuponda hem önceki paranızı telafi edecek hemde 20 tl kar etmek için oynayacaksınız. Bu tutmazsa 3. kuponda hem önceki zararlarınızı kapamak hemde 30 tl kazanmak için oynayacaksınız. Ve sistem böyle devam edecek. Eğer 10. kuponda da tutmuyorsa; çok bahtsızız ve iddaa oynamayı bırakıyoruz =)

Peki sistem kuponlar nasıl oynanacak. Maçlar nasıl seçilecek. Futbol oyunlarında maç sonucuna oynamak bu sistem için hiç de ideal değildir. Çünkü 3 ihtimal vardır ve oranlar bizi aldatabilir. 1.3 oran kesin gibi gelir ama siz oynayında genelde tutmaz ..=) İşte bu yüzden alt-üst bizim için ideal bir bahis olacaktır. Son zamanlardaki gözdem de basketbol olduğu için; Oyunumuzu basketboldaki maçlara alt-üst yaparak oynayacağız. Ve oynayacağımız kuponlarda 3 maç olacak ve oran da 4.8 olacaktır.

Peki maçları kim seçecek. ?? Oyun sistemini öğrendiğiniz için maçları sizde seçebilirsiniz. Ama tecrübelerimden biliyorum ki. Bu sistemde oynayanların %95 i 4. kupondan sonra daha fazla para kaybetmemek için sistemi bırakıyor. Çünkü kendi şanssızlığına inanıyor. Yazımda belirmiştim aslında. Maçları siz seçmeyeceksiniz. Herhangi bir iddaa tüyoları sitesinden bulabilirsiniz. Ama hep aynı kişinin yorumlarına bakıp oynamak gerekir. Çünkü 10 kez üst üste kaybetmek gerçektende zordur. İsterseniz bir de olay olasılık tarafından inceleyelim.

Kuponumuzda 3 maç olacağı için : 2×2×2 = 8. Yani kuponumuzun tutma olasılığı matematiksel olarak 1/8 dir (%12.5). Bu oran çok zor gibi gelebilir. Ama  aynı kuponu futbolda 1×2 şekline yaptığınızda her maç 3 ihtimalli olacağı için: 3×3×3=27. Yani kuponunuzun tutma olasılığı 1/27 dir (% 3.7). % 3.7 ile %12.5 arasında tercih yapsaydınız elbette % 12.5 i seçerdiniz değil mi…

İddaa oynamayanın yaptığı tahminlerle sürekli iddaa oynayan bir kişinin yaptığı tahminler arasında seçim yapsaydım bahis oynamayan kişinin tahminlerini seçerdim. Çünkü tahminlerini yaparken oldukça rahattır. Maça bahis yapar. Hislerinde para kaybetme olgusu yoktur. Sürekli bahis oynayan kişi sürekli para kaybettiği için =) hisleri zayıftır…

Ben bahis oynamayı bırakalı yıllar oldu. Artık sadece takip ediyorum. Zaten oynarkende çok miktarda da oynamazdım. Zevk olarak görürdüm. Öyle oynardım. Ama nasıl sürekli kazanabileceği konusunda da çok düşünmüştüm. Sistemimi de daha önce kendim denedim ve başarılı oldum. Aklıma geldi ve sizlerle paylaşmak istedim.

Bu sitede her gün kupon yapıp ne kadar para kazanılıp kaybedileceğini göstereceğim. Sitede “İddaa Tahminleri ” menüsünden beni takip edebilirsiniz.

Yazının sonuna geldim sonunda =)

iddaa içinde yayınlandı | Tagged , , , , , , | Yorum bırakın

İddaa Maç Sonucu Oyunu Nasıl Oynanır?

İddaa Maç Sonucu Oyunu Nasıl Oynanır?
İddaa Programı’ndan, tahmin etmek istediğin maçın kodunu seçiyorsun (Örnek: 213). Bu Maçın kodunu, kupondaki Maç Kodu alanına yukarıdan aşağıya doğru işaretliyorsun.
İşaretledikten sonra, kupon üzerinde bu maçın sonucunu nasıl tahmin ediyorsan Maç Sonucu alanına 1, 0 , 2, cinsinden işaretliyorsun.
1: Ev sahibi takım kazanır
0: Beraberlik
2: Deplasman takım kazanır
213 kodlu maçta Glasgow Rangers’ın kazanacağına inandığın için maç sonuçları alanında 1’i işaretliyorsun.

NOT: Maç Sonucu oyununda, bir maç için aynı satırda en fazla 2 tahminde bulunabilirsin (213 kodlu maç için 1 ve 0 gibi). İkili iddaa tahminleri yaptığınızda, oluşturacağın kolon sayısı arttığından, kazanma şansın artacaktır ama aynı zamanda ödeyeceğin ücret de artacaktır.

En az 4 maçla, her maç için tek tahminde bulunarak,
1 kolon oluşturmuş oluyorsun.
1 kolonun bedeli 1 YTL’dir.
Misli Alanı’nda işaretleme yaparak, kazancını ve kupon bedelini artırıyorsun.
Diyelim ki, Misli Alanı’nda 5’i işaretledin. O zaman,
1 YTL x 5 MİSLİ = 5 YTL ödüyorsun.

Kazanmak için, işaretlediğin bütün maçları doğru tahmin etmen gerekir. Bu durumda,
Kolon Bedeli x Misli Oranı x (Maçların Oranlarının çarpımı);
1 YTL x 5 Misli x (2.20 x 2.80 x 1.90 x 2.00)=117 YTL kazanıyorsun.

Uyarı: Kupon üzerinde İddaa oynadıysanız, biletinize ait ikramiye olup olmadığını mutlaka bayi terminalinden işlem yaparak kontrol ediniz.
İddaa oynarken size yardımcı olabilecek bazı linkler:

iddaa portalı, garanti iddaa tahminleri, banko iddaa kuponları, canlı iddaa sonuçları ve bitmiş maç sonuçları, iddaa basketbol tahminleri , güncel iddaa bülteni , günün iddaa programı , kazandıran at yarışı tahminleri ve altılı ganyan tahminleri , bu haftanın sayısal loto tahminleri , milli piyango tahminleri , şans topu tahminleri , en çok kazandıran numaralar , en çok çıkan rakamlar , maç özetleri

iddaa içinde yayınlandı | Tagged , , , , , , , , , , , , , | Yorum bırakın

Banko İddaa Tahminleri ve Maç Sonuçları

Kimisi için zevkli geçirilecek bir gün için oynanılan bir kaç maç sonucu tahmini iken İddaa kısa bir sürede bir sektör olarak karşımıza çıktı. İllegal bahisi durdurmak için Milli Piyango İdaresinin açtığı yasal bahis İddaa bir çok kişi tarafından oynandı, oynanıyor ve oynanmaya devam edecek.


Büyük resimde de görüldüğü gibi  Var mısın İddaaya sloganıyla hayatımıza giren İddaaa daha önce de söylediğim gibi kimisi için sadece heyecan yaşamakken bir çok kişi için ise para kazanma yolu olarak görülüyor. Bu kadar büyük paraların döndüğü sektörde yan kolların olmaması da imkansız gibi duruyor.
İddaanın ilk yan kolu olarak internette karşımıza bilyoner çıktı ve bahis oynayanların yerlerinden kalkmadan oynamayı düşündükleri kuponları iki tık vasıtasıyla yatırmalarına imkan verdi. Çok kısa bir sürede popüleritesi tavan yapan bilyoner, sanal alemde illegal bahis sitelerinin önüne geçmeyi başardı. Bilyonerin ardından maç sonuçları için bir web sitesi gereği ortaya çıktı ve bunun için maçkolik en doğru adresti. Maçkolik maç sonuçlarını canlı verirken yanlarında da iddaa bültenindeki maç kodlarını yazmayı unutmadı ve bu sayede iddaa sonuçlarını takip etmek isteyenler için vazgeçilmez bir adres oldu.

Bilyoner, Sahadan ve Maçkolikten sonra nesine.com adlı web sitesi de iddaa oynanılan bahis siteleri arasına girmeyi başardı. Bilyonerin tahtını sallayan nesine.com, bilyonerin bir çok kullanıcısını kendine çekmeyi başardı. Bilyoner ve Nesine bu sektörün sanal alemdeki en büyük firmaları olarak hayatlarını sürdürüyorlar.

Bahis sektörünün yan kollarından diğerleri ise kişisel sitelerdir. Bu sitelerde bahis listelerini, banko maçları ve kullanıcıların maçlar hakkındaki yorumlarını bulabilir, bu bilgiler ışığında bahis kuponlarınızı oluşturabilirsiniz. Özgür bir ortamda herkesin her maç hakkında yaptığı yorumlar çoğu zaman bahis oynayanlara ışık tutmakta ve güzel paralar kazanmasına yardımcı olmaktadır. Bu forum veya bloglarda yer alan en ilgi çeken kısım ise banko iddaa tahminleri bölümü oluyor genelde. Yüksek miktar yatırıp az oranla garanti para almak isteyen bahis severler bu kısımlardan yararlanarak para kazanabiliyorlar. Bu iddaa portallarından birisi de iddaaportali.com adlı web sitesidir. Forum şeklinde hayatını sürdüren web sitesinde bir çok banko iddaa yorumuna, iddaa programına(iddaa bülteni), iddaa maç sonuçları , basketbol tahminlerine ve özel ipuçlarına ulaşabilirsiniz.

Yazar:
Ümit Karatay

iddaa içinde yayınlandı | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Yorum bırakın

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Uncategorized içinde yayınlandı | 1 Yorum